ראשון, 19.05.2019
Logo Luba Tesler-Site http://www.freebody.co.ilהדרך לגב חופשי
Phone: +972 (054) 350 4242
תפריט אתר
קטגוריות המדור
חדשות של אתר [1]
שיטת פלדנקרייז [8]
אישי [0]
לוח תגים
גב חופשי מורה לפלדנקרייז שיטה בלי כאיבים Logo лого ביעות גב בלט דיסק דיסק מערכת מין שחלות שיעורים תקציר Ashdod כאב מפרקים קבוצות תלמיד פלדנקרייז בחינות כאבי גב אשכים הורמון feldenkrais פלדנקרייז באשדוד תרגילים FAQ fehner Weber בריאות גב סיכום אנדוקרינית הריון מותנית בטן טיפול כאבי צוואר שינה Fi אדמה אש שרירים כתפיים גוף סיני אבחון בדיקות Muscle osteochondrosis Rectus Trapezius אנטומיה גב תרגיל בלי כאבים טיפולים שיעורים בפלדנקרייז אגן בעיות לימודים מבחנים אשדוד TCM עמוד השדרה Acupuncture רגליים אינטגרציה תפקודית הליכה הליכה לבריאות כאבים לימוד מערכת התנועה בוחן בריאות Chinese Pulse בלי כאב דופק הליכה טבעית Learning e-find feldenkraiz Learning-Medical Pulse TCM acupuncture Five elements דיקור Adex Advil Naproxen אדויל אזהרה Happy New Year new year גמר חתימה боли в спине брюшной пресс грыжа диска занятия радикулит Упражнения фитнес
סטטיסטיקה

סה"כ במצב מקוון: 2
אורחים: 1
משתמשים: 1
Luba
טופס הרשמה
דף הבית » 2015 » ינואר » 13 » תרגיל 6
12:24
תרגיל 6

בוקר טוב!

        היום הנושא שלנו הוא לא ממש תרגיל. אבל התועלת של נושא זה היא מעבר לכל ספק.

        היה אי פעם, שבבוקר *אתה מרגיש גב או גב תחתון? ברור שרופאים מסבירים את זה osteochondrosis או שמות מסובכים אחרים.

       אבל אולי תנוחת הגוף שלך לא נכונה בזמן השינה או תנועה הייתה לא נכונה בזמן שינה וגם אחרי שהתעוררו.

איזה תנוחה לבחור לשינה נעימה?

תנוחה מומלצת לשינה נוחה

       אני ממליצה כמה תנוחות נוחות לאלה שיש להם כבר בעיה או חושבים על בעיות גב.

       נוחות לפי אישיות שלכם היא כלל בסיסי לבחירה תנוחה מתאימה.

להרגיש בתנוחה כזו כי הגוף הוא רגוע, ואין מתח בגב התחתון או ברגליים.

לקבלת עזרה בהסברים אני פונה לבובה מעץ.

שכיבה על הגב.

      בשכיבה על הגב  ראש לפנים. עדיף לשים כרית קטנה או כרית כמו גליל מתחת לברכיים.

בשכיבה על הצד:

       הרגליים מקופלים כך שהירכיים אנכיים ושוקיים אופקיים  לעמוד השדרה. הרגליים אחת על השנייה. זרועות לפנים וכפופות במרפקים.

ניתן לשים בין ברכיים כרית שטוחה קטנה או שמיכה מקופלת.

       שימושי מאוד מצב שבו רגליים וידיים לפנים אנכי לעמוד השדרה אחת על השנייה. ברכיים ומרפקים לא מקופלים. ידיים כף על כף. העמדה זו שאני מכנה אותה "כלב", נוחה אבל לא משתמשים אותה לאופן קבועה.

      בתנוחה הזאת  קל להדק את הבטן וליישר את הגב שלך, אפשר להשיג הפחתה קשת בגב מותנית. לכן, זה תרגיל לכל דבר.

     תנוחה הכי מומלצת היא עם פסיה רגליים. בשביל זה לעבור את רגל עליונה, בלי מאמץ מיותר, מעבר לרגל תחתונה, כמו שרואים בציור. לאחר מכן הרגל התחתונה מומלץ להושיט קצת למטה (לכיוון המשך הרגלים).

שכיבה על בטן

     שכיבה על בטן קצת נדיר, אבל מומלץ לפעמים להשתמש בה. תחת הבטן שווה לשים כרית שטוחה לירידת קשת בגב מותנית. אחרת אפשר לשים את הראש בין שתי כריות או לסובב בכיוון שבו אתה מרגיש הכי נוח. ידיים כמו לתינוקות כפופות במרפקים פרוסות משני צדי הראש.

*) מאמר מנוסח בלשון זכר אך מתייחס לשני המינים כאחד.

 

קטגוריה: שיטת פלדנקרייז | צפיות: 876 | נוסף ע"י: Luba | תגים: רגליים, תנוחה, שכיבה, פלדנקרייז, מותנית, שינה, osteochondrosis, גב, גב חופשי | דירוג: 0.0/0
סה"כ תגובות: 0
רק משתמשים רשומים יכולים להוסיף תגובות.
[ הרשמה | התחבר ]
רשתות
משפת של יום
פלדנקרייז - קבוצות ואישי
- דרך לגב חופשי
לוח שנה
«  ינואר 2015  »
\'ב\'ג\'ד\'ה\'ו\'ש\'א
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
ארכיון רישומים
חברים באתר
Copyright MyCorp © 2019
Яндекс.Метрика