ראשון, 19.05.2019
Logo Luba Tesler-Site http://www.freebody.co.ilהדרך לגב חופשי
Phone: +972 (054) 350 4242
תפריט אתר
קטגוריות המדור
חדשות של אתר [1]
שיטת פלדנקרייז [8]
אישי [0]
לוח תגים
גב חופשי מורה לפלדנקרייז שיטה בלי כאיבים Logo лого ביעות גב בלט דיסק דיסק מערכת מין שחלות שיעורים תקציר Ashdod כאב מפרקים קבוצות תלמיד פלדנקרייז בחינות כאבי גב אשכים הורמון feldenkrais פלדנקרייז באשדוד תרגילים FAQ fehner Weber בריאות גב סיכום אנדוקרינית הריון מותנית בטן טיפול כאבי צוואר שינה Fi אדמה אש שרירים כתפיים גוף סיני אבחון בדיקות Muscle osteochondrosis Rectus Trapezius אנטומיה גב תרגיל בלי כאבים טיפולים שיעורים בפלדנקרייז אגן בעיות לימודים מבחנים אשדוד TCM עמוד השדרה Acupuncture רגליים אינטגרציה תפקודית הליכה הליכה לבריאות כאבים לימוד מערכת התנועה בוחן בריאות Chinese Pulse בלי כאב דופק הליכה טבעית Learning e-find feldenkraiz Learning-Medical Pulse TCM acupuncture Five elements דיקור Adex Advil Naproxen אדויל אזהרה Happy New Year new year גמר חתימה боли в спине брюшной пресс грыжа диска занятия радикулит Упражнения фитнес
סטטיסטיקה

סה"כ במצב מקוון: 1
אורחים: 1
משתמשים: 0
טופס הרשמה
דף הבית » 2014 » מאי » 28 » תרגיל 5
14:44
תרגיל 5

שבוע טוב לכולם!

אתכם לובה טסלר ואני ממשיכה סדרה של תרגילים לגב ולגוף.

לאחרונה בעלי ציין לי תרגיל  שנתתי לו לפני שנה או שנתיים.

נוף על כביש וקשת עננים מעל הכביש                     

 

 

       הינה הוא.

אלה מאותנו שמבלים את הזמן מה בנהיגה בפקקי הדרך יכולים לפעמים להרגיש כמה עייפות או אי נוחות בגב התחתון.

      תרגיל שאני ממליצה בחום גם לאלה שאינם נוהגים אלא פשוט נוסעים באוטובוסים, ברכבת או במכניות.

   לעשות תרגיל בנהיגה ברכב בדרך ישירה ולא במהירות גבוהה. לדוגמא, לעשות בפקקי תנועה וגם בזהירות מספיקה.

  1. לכן, הכנות הראשונות:

  •    אם יש לכם משענת גב מתכווננת בכיסא באזור המותנית (למשל מכשיר תמיכה למותנית) , תנסו לזיז את זה אחורה ולהפחית לחץ בגב התחתון.
  • תשבו. תשחררו כתפיים בכך שלכוון אותם אחורה. תיישרו את גו. האם ידיים על ההגה (אבל בשים לב על הכביש!) תיישרו אותן מעט במרפקים למטרה ששכמות או גב תלחוצו למשענת של הכיסא. תשמרו על הראש ישר ומבט ישר על הכביש.
  • תחשבו, שעדיפות לנהיגה ולא לעשות תרגיל. ואז עושים תרגיל רק אם תנאי מאפשר זאת.
  1. עכשיו להדק את שרירי בטן ((“press” עם נשיפת האוויר ותנסו להרגיש  איך מותנית מתקרבת או לוחצת למשענת של כיסא. תספרו בדמיון עד בערך "100",  אם אתם יכולים זאת. בעלי אמר שלפעמים הוא שוכח על זה מפני עדיפויות של נסיעה. אם כך אין בעיה. מניע זה, בשל סדר עדיפויות בעת הנהיגה - זה נכון . החשוב רק שאתם, למעשה ,נזכרו לבטן הרגשה של טונוס.
  2. כמה הערות כלליות:
  • ניתן להתחיל ללמוד את התרגיל במגרש החניה כדי ללמוד איך להדק שרירי הבטן וגם איזה פרק זמן לקחת, - ספירה עד "100" או פרק זמן אחר. כל זה כדי להפוך ביצוע של התרגיל לקל יותר.
  •  אחרי התנסות קצרה אתם יכולים בכל רגע, מעט לעט, לשלב כל פעולה עם הביצוע תרגיל כזה.
  • ישום תרגיל יכול להיפטר מתחושות לא נעימות בגב לא רק בנסיעה ממושכת. השפעה של התרגיל  תרגש עד הערב או אפילו למחרת.
  • בכך תלמדו הרגל חדש, - להדק שרירי בטן או לשמור טונוס קל בבטן. זה למעשה הרגל שהיה אצלנו מילדות, אבל בהמשך החיים שכחו על זה.

♦  רק אני מתחננת בפניכם - תיהו זהירים ולא לקבל מוסח ממה שקורה על הכביש! תרגיל " ​פעם הראשונה" תעשו על מגרש חניה כדי להתאמן טוב יותר ולנסות בכביש בזמן נסיעה.

♦   אם תנאי כביש אינו מאפשרים זאת, למען ביטחונכם ועל ביטחונם של סובבים אתכם, אל תנסו את זה, אם אתם לא מרגישים בטוחים.

קטגוריה: שיטת פלדנקרייז | צפיות: 917 | נוסף ע"י: Luba | תגים: שרירים, בטן, גוף, פלדנקרייז, נהיגה, מבט, ראש, תרגיל, כתפיים, גב | דירוג: 0.3/3
סה"כ תגובות: 0
רק משתמשים רשומים יכולים להוסיף תגובות.
[ הרשמה | התחבר ]
רשתות
משפת של יום
פלדנקרייז - קבוצות ואישי
- דרך לגב חופשי
לוח שנה
«  מאי 2014  »
\'ב\'ג\'ד\'ה\'ו\'ש\'א
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
ארכיון רישומים
חברים באתר
Copyright MyCorp © 2019
Яндекс.Метрика