חמישי, 25.04.2024
Logo Luba Tesler-Site http://www.freebody.co.ilהדרך לגב חופשי
Skype:+972(0)543504242 Позвонить\לטלפן
תפריט אתר
קטגוריות המדור
חדשות של אתר [1]
שיטת פלדנקרייז [8]
אישי [0]
לוח תגים
שרירים מורה לפלדנקרייז בלי כאיבים תלמיד Logo лого ביעות גב בלט דיסק דיסק גב אנדוקרינית שיטה שיעורים תקציר Ashdod כאב מפרקים קבוצות בחינות בריאות כאבי גב הורמון הריון feldenkrais כאבי צוואר שיעורים בפלדנקרייז תרגילים FAQ fehner Weber בריאות גב אשכים מערכת מין שחלות מותנית לימודים טיפול שינה Fi אדמה אש בטן גוף סיני אבחון בדיקות גב חופשי סיכום רגליים Muscle osteochondrosis Rectus Trapezius אנטומיה כתפיים טיפולים אגן בעיות תרגיל אשדוד TCM עמוד השדרה Acupuncture אינטגרציה תפקודית הליכה הליכה לבריאות פלדנקרייז מבחנים בלי כאבים כאבים מערכת התנועה בוחן דיקור לימוד Chinese Pulse בלי כאב דופק הליכה טבעית Learning e-find feldenkraiz Learning-Medical Pulse TCM acupuncture Five elements Adex Advil Naproxen אדויל אזהרה פלדנקרייז באשדוד Happy New Year new year גמר חתימה боли в спине брюшной пресс грыжа диска занятия радикулит Упражнения фитнес
סטטיסטיקה

סה"כ במצב מקוון: 1
אורחים: 1
משתמשים: 0
טופס הרשמה
דף הבית » 2013 » אוקטובר » 26 » כואב, זה כואב, כואב. העזה!
08:22
כואב, זה כואב, כואב. העזה!

כאשר ישנם כאבי גב, כאבים בבטן, "מתיחות " או כאבים בפנים או באיזה שהוא מקום של הצוואר, אתה או את שוכחים הכל. אני רוצה להתחיל סדרה של הסברים כדי להקל על כאב בשיטת פלדנקרייז.

תרגיל 1אני רוצה להבהיר מייד : אינני תומכת ב-"הימנעות" של רופאים ואינני תומכת קבלת תרופות עצמית. אני מדברת על אותם מקרים כאשר רופא שלכם או שלכן מתיר את השימוש בשיטת פלדנקרייז.

כאשר יש כאבי בטן קשים, כאבי גב, פנים או צוואר הדרך לנסות :

 

  • לשכב על הגב או על הצד שמתאים, האם זה קל יותר. רק לצורך התיאור אני מניחה שזה צד ימין.

 

נסכים : " למטה" הוא בכיוון של הרגליים. בהתאם לכך," למעלה" הוא לכיוון הראש. "קדימה" זה לפנים.

 

 

  • אם אתם או אתן "על הגב" – הרגליים כלפי "מטה", ידיים משני צדדי האגן ולא יותר מדי ברוחב, כפות ידיים  רגועים. ראש או על כרית נמוכה ( 2-3 ס"מ ) או על הרצפה. בוהן הגדול של כל כף רגל לכופף.

          אם את או אתה בצד ימין של הגוף, הרגליים כפופות ומשכו אותן עד לבטן. לשים רגל שמאל על הרגל ימין, ולאחר מכן לעביר את הרגל השמאלית מעבר לימנית ולהוריד על הרצפה. לתת לאגן ולגוף לפנות יותר לצד ימין ולאפשר חופש מנוחה.

 
  • להירגע , לחשב, מה עוד אפשר להניח על הרצפה, מה עדיין מורם וזה אפשר להניח על הרצפה.  אולי לעבור שרירים או חלקי גוף שלא מונחות על הרצפה, אבל אפשר "עם פקודה מהמוח" להנמיך אותם על הרצפה – כך באמצעות הרפיה. לחשוב, - איך הרגליים שלכם או שלכן הן פרוסות בכיוון "מטה", איך ראש מונח. לתת לידיים ליפול, ושהן כפופות במרפקים בתנוחה נוחה. לנפח את הבטן ולהירגע בה. לדמיין שראש והכתפיים מהווים יחד את המשולש מדומה. שבקדקוד של המשולש נמצא ראש. ולחשוב שאפשר למשוך אותו "מעלה". והכתפיים שהן בעצם בקדקודים אחרים של המשולש, יאפשר לרדת בהרפיה "מטה".

 

 

 

  •           חשוב מאוד!
  לפתוח פה. לפתוח עם דמיון: איך להציג את עצמך, כאילו "בייבי" נוגע בשד של האימה. השפתיים רגועים, השטח של הפנים  בין אף ושפתיים למשוך קצת-קצת בכיוון לתנוכי האוזניים - ללא מאמץ - באמצעות הרפיה. העיניים עצומות ואישונים במבט, - "למטה". כך במשך כל התרגיל קל הזה.
 
קטגוריה: שיטת פלדנקרייז | צפיות: 1921 | נוסף ע"י: Luba | דירוג: 0.0/0
סה"כ תגובות: 0
רק משתמשים רשומים יכולים להוסיף תגובות.
[ הרשמה | התחבר ]
רשתות
משפת של יום
פלדנקרייז - קבוצות ואישי
- דרך לגב חופשי
לוח שנה
«  אוקטובר 2013  »
\'ב\'ג\'ד\'ה\'ו\'ש\'א
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
ארכיון רישומים
חברים באתר
Copyright MyCorp © 2024
Яндекс.Метрика